Sivut

tiistai 27. maaliskuuta 2012

Yritäpä määrittää kaavoja epävakaudelle

Taivaallinen valo?

Menneinä päivinäni
luulin luopuneeni paljosta
mutta eihän se ole samanlaista
kun ei ymmärrä vankilaansa
ja saa paljon vastinetta

Tänään edessäni on enemmän
mutta luopuminen tappaa minut
ratkoo sydämen verisuonista
ja jättää kuivumaan ikäväänsä
Kertokaa minulle
miten voin pelastaa itseni
enkelitulilta

Kun tunteeni ja järkeni eivät pelaa yhteen

Pienet punahilkat
juoksevat kilpaa toisiaan potkien
minun hermoradoillani
ja minä tuijotan sinua hiljaisuudessa
tukahdutetussa raivossa
Enkä saa tälle epäuskonaurulle loppua
sillä on jo liian myöhäistä

Illuusiota

Kuka minua pitää pystyssä
jos haluan itse tipahtaa
vahingossa tai tahallaan
ei siinä ole eroa suurtakaan
kun enkelit ja demonit pitävät neuvonpitoa
arvailevat hyppäänkö tänään vai huomenna

Takaraivossa

Tyhjyys jäädyttää minut
lumidemonit syyttävät itsensä laiminlyömisestä
Uskoisinko kuiskeita
sillä ovathan ne kuitenkin vain paholaisia
ja todennäköisesti haluavat johdattaa minut paleltumasta
helvetin tuleen

Tunteet vallankahvassa

Olen pahasti kipeä
elämän jokaisella osa-alueella
mutta väsymykseni vie kyvyn välittää
ja olen kuin muka boheemin elokuvan päähenkilö
joka tosin taisi eksyä hieman väärille raiteille
omassa itsessään

Vain omillani

Huomaan kirjoittavani liikaa itsestäni
Narsisti
Ei, en
sano mitä haluat
sillä sinä et voi määrätä tahtiani
tällä muhkuraisella tielläni
Enkä osaa enää puhua
sinun huulillasi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti