Sivut

tiistai 3. huhtikuuta 2012

Jatkuvuushuutoja


Kätenikin ovat poikki

Sinussa on liikaa piikkejä
jotka lävistävät silmäni
ja jälleen syytän sinua
omista taittovirheistäni
sillä tunteeni ovat sokeita
ja järkeäni vaivaa harmaakaihi
Sormuksissani roikkuu onneni avaimet
minkä niistä valitsen?
 
Kompassikin hajosi

Sieluni ja kehoni ovat ristiriidassa
hakkaavat toisiaan haluilla
tarpeilla
ja kymmenillä kirosanoilla
Onko hämmennys lamauttavaa?
Voinko koskaan ratkaista
sisintäni oikein
(Olen huono matematiikassa)
Ehkä osaat tulkita
minulle kaavani
mutta lyön vaikka vetoa
ettet löydä tietäsi ulos
minun labyrinttimielestäni

Saasta

Ruumiini on sinun
muutamalla kolikolla
Tyhjillä sanoilla
ja huokauksilla
hetkellisillä haluilla
Millaista on olla nekrofiili?
Hyväillä tyhjyyttä
sähköimpulssisormilla
pelkkiä iskuja
niitä me olemme
mutta siltikään tiede
ei osannut puhaltaa minua elämään

Sieluni ei ole myytävänä

Revitään riitasointuja

Anteeksipyyntöni ovat tyhjiä
sillä en osaa irrottaa itseäni halutarpeista
epäselvistä muistikuvista
jotka kiusaavat minua olemassaolonsa painolla
ja minä vihaan elämääni
tätä ja sitä toista
koska kaikki mitä haluan
on siellä
jos se vain olisi todellista

ja kyllä
minä haluan sinua
jokaisella solullani
- sieluasi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti