Sivut

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Taktikoinnin alkeet

Turvaväli

Keskeneräinen minä olen
kuoriraukkani vajavainen
kilpeni teille
varjohahmoille

Olemattomuutta joka suunnasta
Sisällöttömiä kaipauksia
kun kosketus menee
suoraan sydämeni lävitse
- ei puristu ympärille

Tyhjyys rakastaa minua
ja minulle on täysi vain
kuvitelma

Tähtitaivaalla

Lasillisella vettä
huuhdotaan alas maailmoja
Lasillisetta vettä
kaadetaan kaupunkien jalustoja
Oma todellisuustuska
pirstaleina pohjalla
kun olen todistettu leimalla
pedon merkkinä otsassa

Uskovaisten maailmasta
en saa sijaa puhdasta
mutta minun Edenini
huuhtoutui alas
jätevesien mukana

Katsokaa miten kaunis
onkaan Orionin tähtikuvio

 Valtapeliä

Unelma pitsin alla
suloisen paljasta nautittavaksi
kun uhrilahjassamme
pikkutyttömäistä viattomuutta
adrenaliinin rakastamaa
verimyrskyjensä saastaamaa

Vivahteikas turmellus
ja dominamieli
ansaitsevat rutkasti
tänä päivänä taistellen
 
Roolileikkejä

Kieleni laulaa liikaa tänään
ei pysähdy ajatuksen ajaksi
”Kuinka tanssivat sanani”
se visertää
ja yleisö kiittää raikuvasti

Neulalla ja langalla
olisin ehkä hiljaisempi
kuulisin toisia sanoja
ja olisin hyveellisempi?
Mutta rakastaako yleisö
paimentyttöjä vai raivottaria?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti