Sivut

perjantai 4. toukokuuta 2012

Antikristuksen tuomionpäivä

In loving memory of...

Typerät huorat
itkevät elämäänsä katuojissa
valitussoolot kaikuvat
korvissani rienaavat
persoonakuiluja koskettavat
sormillaan sidotuilla
Henkeä ei ole vaikea ottaa
Voin ostaa sinulle pillerit
Olet kauniimpi helvetissä
värisi sointuvat sinne kauniisti

Teloituskellot
hymyssäni tanssivat

Ruokamyrkytys

Menninkäislapset
vastenmielisiä takkutukkia
Minun synkässä fantasiassani
itkevät maailmastaan
yhteisestä painajaisestaan

Oma alitajunta
luo unikuvat
itse kudotte surmaverkkonne
ja minä
minä olen vain hämähäkkiruhtinatar
joka käyttää tilaisuuden hyväkseen

Kuolinpäivä

Rakkaus on romantisoitua vihaa
Kilpi sisäistä eläintä vastaan
Ajettu alas raukkamaisuudessaan
Tämä vallananastaja
ei ole anteeksiantavainen
ja giltotiinissa laulavat
riemunkiljahduksia
rumat sanat
ja vannon
pudottavani lukuisia päitä
vain sadistisuuttani

Pieniä totuuksia

Minulla on taiteeni
kruununi ja ihailijani
sinulta puuttuvat oljenkorret
Sääli
keskinkertaisuus ei ole valuuttaa
arvostusmarkkinoilla
Tässä kaupassa
toiset opetuslapset
vihaavat avoimesti
Juudas pettää
ja ristilläsi
sylkee päällesi
ja vangitsee sielusi taikalamppuun
(ylösnousemus on poissa muodista)
Toteutahan nyt toivomukseni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti