Sivut

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Lataisitko aseeni?


Hiljene

Ehkä vain lopetan itseni kiduttamisen
Seuraavilla sekunneilla
Annan periksi kielletyille haluilleni
sillä minulla on kirjoituspöytäni laatikossa
sen demonin seurana
välkehtivää metallia
Ehkä olisin silloin uskottavampi
kuin tyttösen ruumiissa

Senkö sinä minussa näit?

”Etkö sä arvosta itseäsi?”
No en helvetissä
Voisin olla niin paljon enemmän
jos vain ottaisin itsestäni selvää
Sormieni ympärillä kiemurtelee pieniä käärmeitä
jotka toisinaan estävät kirjoittamisen
sensuroivat sanojani
Niitä samoja joita minulla on sydämessä
Mielessä
ja kielessä
Älä katso noin (suurin halu)
Tiedän että olen kangistunut kaavoihini
mutta mitä muuta voisin olla
tässä kyläpahaisessa

Ikkunan lävitse

Linnut
tartun kiinni siivistänne
ja kivitän teidät kuoliaaksi
poltan höyhenenne
ja tungen ne
-       älä puhu rumia
koska olen niin vitun kateellinen
joka ikinen päivä

Kylkiluiden takana

Haluaisin jo lopettaa
mutta tämä tunne ei katoa
ei saavuta huippuaan
vaan jyllää milloin milläkin puolella
rakasta kehoani
kuin huonolaatuinen orgasmi
Ota se pois
ole kiltti
kerrankin mä pyydän kauniisti

Synnypäästö?

Rakas yleisöni,
minulla olisi hieman tunnustettavaa
sillä elämäni jokainen päivä
lapsuuteni jälkeen
on ollut yhtä tukahduttamista
ja kysyn teiltä
saanko vihdoinkin räjähtää
niiden tuhannen raketin tavoin
joita katselin sinä pimeänä iltana
kun joku iski puukon selkääni
Niin
minä olen ollut valehtelija koko pienen ikäni
Tulenko olemaan sitä vastaisuudessakin?

***
 Kiitos Emilielle inspiksestä: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti