Sivut

maanantai 12. joulukuuta 2011

Viallisia pelkoja

Yksilöllinen

Hänelle on tuhansia kaksoissiskoja
mutta minä
Minä olen yksilöllinen
Ainutkertainen
Vääränlainen?
Väliäkö tuolla
Olen upea viallisena
kun ei ole kuvajaista

Puolituntisia


Puoliksi rajatut silmät
Pirstaleita kulmissa
Jyskytyksiä rinnanpohjassa
Hikipisarat kirpoavat pintaan
Niin, sinä et tullutkaan

Pelkotiloja

Nurkassa vaanii pelko
En kestä taakseni katsoa
Ote tiukka rinnastani
saattaa muutamia suonia katkoa
Puhelin valittaa
Enkä uskalla vilkaista sitä

Hiutaleita


Kuvitelmani on huulillani
mutten uskalla raottaa niitä
Rakkauteni on hyppysissäni
ja minä raukka
pelkään,
voi kuinka pelkäänkään
että se putoaa
Avaanko suuni
vai pidänkö jalat maassa
En uskalla kohota pilviin
sillä en ehkä enää pääse alas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti