Sivut

sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Ristiriidan rakkaus

Esikartano

Mikä merkitsee helvetissä
sisäänpääsynä toimii itsekeskeisyydessä
Ovilla kaamoksen odottaa
Minä
Minä
Minä
Loin sinut
Totesit itse niin
Revin sisääsi synnin soinnut
Toin ne synkimpiin unelmiin
Älä itke itseäsi
Mene huoriin
Ei se pelasta nahkaasi
Mutta johdattaa harhakuviin

Myyty sielu


En ole kylmä
Vastakohta lähinnä
Lämminverinen väritettynä
Hippunen julmuutta lisättynä
Minä olen jumalatar tänään
Vaivu polvillesi
Auktoriteettia ei kyseenalaisteta enää
Liian pitkällä on jo hirviömäisyytesi
Täällä on tilaa vain yhdelle demonille
Joten toivotan sinut helvettiin
Rakas, kohotetaan malja turmiolle
joka sinut hetkessä korjaa roviolle

Ensirakkaus

Sadat luulevat
minun kirjoittavan heille
ja sanani tosissaan ottavat
vaikka ne ovat vain säkeitä sinulle
Puhun osittain itselleni
Toisinaan piruilleni
Sinulle ja vain sinulle
jonka silmät tuikkivat kauneudelle
Otit minut omaksesi eilen
- mikset tekisi sitä uudelleen?
Kosketuksesi tänään
jäi aivan liian vähään
En millään jaksaisi odottaa
huomiseen että tuntea sinut saan
Painosi kehollani
kuiskaukset korvissani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti